niedziela, 24 lipca 2016

BW#7 Ten o bliźniakach barbarzyńcach

Wiercą i walą u sąsiadów jak w kamieniołomach Kadara. Mam już internet, ale... Albo nie miałem możliwości, bo lato to remont, albo nie miałem siły, nagrać tego odcinka przed czwartkiem. Na szczęście w weekend odpuścili i jestem, po raz kolejny z poślizgiem, w niedzielę. Po raz kolejny mamy też

BARBARIAN SUMMER! 

i to nie byle jakie, bo opowiadam o filmie z prawdziwymi barbarzyńcami. Opowiadam o filmie na który polowałem pewnie z kilka lat. W tej chwili może to być coś nie do ogarnięcia, ale nie znałem jego tytułu, nie wiedziałem kto w nim występuje, nie miałem jak zweryfikować tego, czy w ogóle kolega, który mi o nim opowiadał, mówił prawdę. Jak się okazało o THE BARBARIANS - campowym filmie fantasy z 1987 roku częściowo skłamał, nie było w nim zapaśników. Ta amerykańsko-włoska koprodukcja najpewniej w dzisiejszych czasach budzić będzie uśmiech politowania, natomiast mnie się udało w jakiś sposób powrócić do tamtych wspomnień sprzed lat, oglądać BARBARZYŃCÓW z wypiekami na twarzy i zdrowo się pośmiać. Odcinek krótki, z wstawką wprowadzającą w fabułę. 

info:
Barbarzyńcy na FilmWeb
Barbarzyńcy na IMDb

Barbarzyncy (1987) on IMDb

Przyjemnego słuchania!
plik mp3 do ściągnięcia (czas: 13 min 06 sek)