niedziela, 17 lipca 2016

BW#6 Ten o barbarzyńcy z dziwnym mieczem

Pierwsza sprawa. 
Ze sporym poślizgiem ten dzisiejszy odcinek. Strasznie to słabe tłumaczenie, ale prawdziwe. Te wichury urwały mi od internetu... Dzisiaj wpadłem na to, że na trochę od kogoś pożyczę, więc jakoś się udało wrzucić podcast, który był gotowy na czwartek, do sieci.

Druga sprawa. 
Ten szósty odcinek poświęcam opowiadaniu o MIECZU I CZARNOKSIĘŻNIKU, campowym filmie fantasy z 1982 roku. Wspominam też o CONANIE BARBARZYŃCY i wrzuciło mi się trochę muzyki z tego wspaniałego film. I tak gdzieś w trakcie odcinka wpadam na genialny pomysł, że to inauguracja takiego wakacyjnego cyklu, w którym będę wam przypominać o tych wszystkich filmach fantasy, na które można było trafić w wypożyczalni lub wymieniając się z panem z pudełkiem z kasetami. Jest środek lipca, pogoda w kratkę, ale na BRZUCHU WIELORYBA mamy Barbarian Summer! 
Pogrzebałem w pamięci i wychodzi, że mam pięć takich filmów (z czego dwa mają jeszcze sequele), ale postaram się nie zanudzić, nie gadać o tym ciurkiem i do końca września opowiadać też o czymś innym. Niemniej jednak...

BARBARIAN SUMMER! 


info:
Miecz i czarnoksiężnik na FilmWeb
Miecz i czarnoksiężnik na IMDb


Miecz i czarnoksieznik (1982) on IMDb
Przyjemnego słuchania!

plik mp3 do ściągnięcia (czas: 26 min 41 sek)