niedziela, 5 marca 2017

BW#8 Ten o dziewczynach z Wisły

Trochę to trwało, ale ruszyłem z kolejnym sezonem - hłe hłe - podcastu. U mnie jak z serialami AMC, najpierw testowo sześć - siedem odcinków, a później już lecimy z pełnym sezonem. Taki żart. Ale naprawdę! Mam nadzieję, że przerwy nie będą trwały już nigdy tak długo.

Wybrałem film nowy, bo z 2015 roku, ale w dość przydługim wstępie tłumaczę dlaczego taki, a nie inny wybór. We wstępie też tłumaczę się dlaczego tak długo nie nagrywałem, dlaczego dwa odcinki nie zostały puszczone w eter i chyba też napomknąłem, że Brzuch Wieloryba nie będzie regularnym podcastem, ale tutaj będę się jednak starać, bardzo, bo chciałbym, żeby odcinki ukazywały się raz w tygodniu.

A CÓRKI DANCINGU to wg mnie najlepszy polski film jaki widziałem w zeszłym roku. Jest obłędny! Bawiłem się na nim fenomenalnie i mam nadzieję, że jeżeli kogoś tą audycją kogoś do niego przekonam, to będzie się bawić na nim równie dobrze.

info:
Córki dancingu na FilmWeb
Córki dancingu na IMDb


Córki dancingu (2015) on IMDb
Przyjemnego słuchania!

plik mp3 do ściągnięcia (czas: 20 min 16 sek)